REKLAMACJA
Każdą reklamację rozpatrujemy indywidualnie. Na rozpatrzenie reklamacji mamy 14 dni.
Klient może złożyć reklamację:
- pisemnie na adres ul. Świdnicka 13, 87-100 Toruń;
- drogą elektroniczną na adres mailowy: biuro@dragster.pl
W celu ułatwienia i przyspieszenia procesu rozpatrywania reklamacji rekomenduje się, aby treść reklamacji zawierała co najmniej następujące informacje:
- dane Klienta, tj. imię, nazwisko, adres e-mail, adres (ulica, numer domu/mieszkania, miejscowość, kod pocztowy (poczta),
- numer rachunku bankowego
- dane dotyczące reklamowanego produktu, tj. numer zamówienia, informacja, którego (których) produktów ze wskazanego zamówienia dotyczy reklamacja, powód reklamacji (opis wady),
- żądana forma rekompensaty, tj. żądanie sposobu doprowadzenia produktu do stanu zgodnego z umową sprzedaży (żądanie wymiany rzeczy na wolną od wad albo usunięcia wady), oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży.
Zawarcie w reklamacji wszystkich ww. informacji nie jest warunkiem koniecznym do rozpatrzenia przez Sprzedawcę reklamacji, jednakże ułatwi i przyspieszy proces jej rozpatrzenia.
Na Klienta niebędącego Konsumentem przechodzą korzyści i ciężary związane z rzeczą oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia rzeczy z chwilą przekazania przez Sprzedawcę rzeczy będącej (będących) przedmiotem umowy przewoźnikowi lub osobie trzeciej wskazanej przez Klienta.